DESIGN GRAFIC

Designul grafic mai este denumit si comunicare vizuala, in consecinta, noi ne asiguram de faptul ca brandul dumneavoastra isi comunica mesajul publicitar cat mai usor si eficient cu putinta. Ajutam la crearea identitatii si personalitatii brandului folosindu-ne de creativitatea si viziunea de care am dat dovada pana acum. Credem ca un branding de succes se bazeaza pe experienta, dar in acelasi timp aducem ceva nou prin fiecare proiect pe care il dezvoltam.

Oferim o gama completa de servicii de design grafic pentru realizarea materialelor publicitare, cat si servicii de design de ambalaj, prin care evidentiem cele mai reprezentative caracteristici ale produsului sau serviciului dumneavoastra. Ne adaptam nevoilor publicitare ale clientilor nostri prin realizarea de materiale atat pentru print cat si pentru gravura laser in conformitate cu cerintele pietei actuale.


Flyer-e

Un Flyer este o formă de publicitate pe hârtie, destinată unei distribuții largi, fiind împărțită în mod obișnuit într-un loc public, înmânat persoanelor fizice sau trimis prin poștă.

Aceste flyer-e pot fi printate pe echipamente digitale în serie mică, până la 1000 de bucăți, sau în serie mare, la tipografie offset. Noi putem oferi flyer-e în diferite mărimi, aria maximă de printare fiind cuprinsă între 310mm x 450mm.

Ele pot fi printate pe hârtie dublu-cretat lucioasă (DCL) sau dublu cretat mată (DCM), având gramaje curinse între 100 gr/mp si 300 gr/mp. Prețurile variază în funcție de de editare grafică, cantitate și în funcție de gramajul hârtiei.


Pliante

 


Mape


Foi de prezentare

 


Afișe

Un afiș este o coală mare de hârtie imprimată ce se lipește pe un perete, pe suprafețe ale structurilor de reclamă stradală sau pe o suprafață verticală. Afișele sunt realizate în așa fel încât să atragă privirile și în același timp să transmită o anumită informație.


Creare Logo

Un logo, numit uneori și siglă, este un element grafic folosit pentru identificarea unei firme, a unui produs, a unei organizații, a unui eveniment etc.

Logoul poate fi compus din una sau mai multe litere, o imagine sau o combinație a acestor elemente. Un logo al unei înterprinderi trebuie să fie ușor de recunoscut și să se identifice cu o caracteristică pentru întreaga întreprindere. În contextul legal logoul este și marca înregistrată a unei firme, a unui produs sau a unei organizații.